2 Lejang Utara Bikers


 
HomePortalSearchRegisterLog in2Lejang Di facebook

Share
 

 carb panther/rxz masuk kat 125z

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
feederxv

feederxv

Posts : 627
Reputation : 0
Join date : 2010-01-25
Age : 31
Location : perlis-kedah-penang

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptySun Feb 07, 2010 8:48 pm

kawan2..jom2 kta bincang pasal carb kat thread ni..senang sket..hehehe

otai2 sekalian..carb rxz @ panther mana lg sedap kalu nak sumbat kt 125z??
Back to top Go down
apit

apit

Posts : 343
Reputation : 1
Join date : 2010-01-26

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptySun Feb 07, 2010 9:04 pm

xtaw la mana sedap.....tp aku rasa lebih kurang je kot.....
sebab size carb dua2 ni sama...26mm....brand pon sama...mikuni....

kot mana pon......TGK TGN YG SETTING GAK...kalo cun...mmg berdesup peginya....hehehehe...
Back to top Go down
feederxv

feederxv

Posts : 627
Reputation : 0
Join date : 2010-01-25
Age : 31
Location : perlis-kedah-penang

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptySun Feb 07, 2010 9:05 pm

kalu pasang carb ni kat 125 yg stndard mcam aku ni..
agak2 pikup n top ada brtambah x???
Back to top Go down
apit

apit

Posts : 343
Reputation : 1
Join date : 2010-01-26

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptySun Feb 07, 2010 9:08 pm

pikup tobat melenting....sbab size carb ni lebih besar....
tp top xtaw.....myb sama ja....
kot mana pon...nak top lbih...kna usik sket blok tu...hehehehe
Back to top Go down
are_pey

are_pey

Posts : 143
Reputation : 1
Join date : 2010-02-03

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptySun Feb 07, 2010 10:07 pm

btoi2...karb ni umpama idung ja...kalo idung ja besar tp paru2 kcik/blubang x guna jgak...
Back to top Go down
yop
Admin
yop

Posts : 1199
Reputation : 2
Join date : 2010-01-24

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyMon Feb 08, 2010 2:32 am

are_pey wrote:
btoi2...karb ni umpama idung ja...kalo idung ja besar tp paru2 kcik/blubang x guna jgak...

klau mcm idung x pe....bila2 je blh korek bg lawas.... carb panther/rxz masuk kat 125z Icon_razz

ok kot carb rxz n panter ni....besar sikit je dari 125,
picup mmg cepat....tp top 2 kurang pasti pulak... carb panther/rxz masuk kat 125z Icon_wink
Back to top Go down
http://2lejangutara.darkbb.com
feederxv

feederxv

Posts : 627
Reputation : 0
Join date : 2010-01-25
Age : 31
Location : perlis-kedah-penang

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyMon Feb 08, 2010 7:41 am

kalu cmtu..
amex nnti tlong aku polish blok aku k..
xnak korek2 sgt..
kta polish kasi kilat sket dah la.
hehe..kalu dri segi myak plak cmna??
lg save ke??
Back to top Go down
yop
Admin
yop

Posts : 1199
Reputation : 2
Join date : 2010-01-24

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyMon Feb 08, 2010 1:15 pm

feederxv wrote:
kalu cmtu..
amex nnti tlong aku polish blok aku k..
xnak korek2 sgt..
kta polish kasi kilat sket dah la.
hehe..kalu dri segi myak plak cmna??
lg save ke??

tah le....x la kuat mane.....lebih kurang ori gak.....
polish ni bg lawas lubang ori je....dia x besar kan lubang 2...
just bg lancar n lawas je..
(utk mkn standerd kilang blh r) carb panther/rxz masuk kat 125z Icon_wink
Back to top Go down
http://2lejangutara.darkbb.com
feederxv

feederxv

Posts : 627
Reputation : 0
Join date : 2010-01-25
Age : 31
Location : perlis-kedah-penang

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyMon Feb 08, 2010 2:57 pm

ooo...kalu cmtu bro amex sudi x nnti kta sama2 polish blok aku..
hehe...sku nak mkan sumamto stndet kat muka bumi ni... Twisted Evil
Back to top Go down
apit

apit

Posts : 343
Reputation : 1
Join date : 2010-01-26

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyMon Feb 08, 2010 4:19 pm

korang2 taw x nak set angin cmna???
Back to top Go down
yop
Admin
yop

Posts : 1199
Reputation : 2
Join date : 2010-01-24

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyMon Feb 08, 2010 7:23 pm

apit wrote:
korang2 taw x nak set angin cmna???

klau set kat petronas aku reti sikit2..... carb panther/rxz masuk kat 125z Icon_razz

susah oooo nk set carb....org yg berpengalaman,cekal n tabah je leh set carb sampai cun..... carb panther/rxz masuk kat 125z Icon_sad
Back to top Go down
http://2lejangutara.darkbb.com
feederxv

feederxv

Posts : 627
Reputation : 0
Join date : 2010-01-25
Age : 31
Location : perlis-kedah-penang

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyMon Feb 08, 2010 8:29 pm

btol2...aku dlu2 pon minat nk blaja set carb..
macam susah2 ja..
last2 anta pomen ja..
setel...
Very Happy
Back to top Go down
apit

apit

Posts : 343
Reputation : 1
Join date : 2010-01-26

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyWed Feb 10, 2010 3:35 am

skru angin...pusing ikut jam(kekanan) tutup angin ka bukak angin???
Back to top Go down
yop
Admin
yop

Posts : 1199
Reputation : 2
Join date : 2010-01-24

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyWed Feb 10, 2010 4:41 am

apit wrote:
skru angin...pusing ikut jam(kekanan) tutup angin ka bukak angin???

ikt jam tutup...lawan jam bukak....
Back to top Go down
http://2lejangutara.darkbb.com
apit

apit

Posts : 343
Reputation : 1
Join date : 2010-01-26

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyWed Feb 10, 2010 5:42 am

ok tq amex....biasa org bukak blok,bukak head dlu ka bukak blok tnpa bukak head trus....??cara mana lebih selamat dan senang??
Back to top Go down
yop
Admin
yop

Posts : 1199
Reputation : 2
Join date : 2010-01-24

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyWed Feb 10, 2010 10:23 am

apit wrote:
ok tq amex....biasa org bukak blok,bukak head dlu ka bukak blok tnpa bukak head trus....??cara mana lebih selamat dan senang??

he3....tgk r nk wat ape?
klau nk korek head baru bkak head klau x,x payah bkak....

klau x sempit blh r bkak head dulu....
tp rasa mcm sempit je....RXZ senang sikit..... carb panther/rxz masuk kat 125z Icon_wink
Back to top Go down
http://2lejangutara.darkbb.com
apit

apit

Posts : 343
Reputation : 1
Join date : 2010-01-26

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyWed Feb 10, 2010 5:03 pm

owh...itu macam ka....tp mcm susah....besa dok bukak head dlu....

carb panther/rxz masuk kat 125z Dsc00011

skru yg dalam bulatan merah tukan....sama x ckru tu antara carb 125z ngn carb panther??
Back to top Go down
yop
Admin
yop

Posts : 1199
Reputation : 2
Join date : 2010-01-24

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyWed Feb 10, 2010 5:10 pm

tah le bro.....tp carb 125 ngan rxz sama klau x silap....... carb panther/rxz masuk kat 125z Icon_wink
Back to top Go down
http://2lejangutara.darkbb.com
apit

apit

Posts : 343
Reputation : 1
Join date : 2010-01-26

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyWed Feb 10, 2010 5:50 pm

tula....aku pnya carb leaking....kluaq minyak tang skru tu.....aku ingt skru tu da jahanm kot....ke thread tu da jhnm??????
Back to top Go down
feederxv

feederxv

Posts : 627
Reputation : 0
Join date : 2010-01-25
Age : 31
Location : perlis-kedah-penang

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptyWed Feb 10, 2010 6:34 pm

try tkar screw dlu..
Back to top Go down
doc_toc79

doc_toc79

Posts : 21
Reputation : 0
Join date : 2010-08-26
Age : 29
Location : penang ~ alor star

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptySat Aug 28, 2010 3:45 pm

bro suma,nk tnya skit..klu tkaq carb z kt 125,ada effect negatif kt block x?? Question Question Question
Back to top Go down
yop
Admin
yop

Posts : 1199
Reputation : 2
Join date : 2010-01-24

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptySun Aug 29, 2010 8:17 am

doc_toc79 wrote:
bro suma,nk tnya skit..klu tkaq carb z kt 125,ada effect negatif kt block x?? Question Question Question

klau setting x cun mmg kompom ade kesan negatif,
klau cun org kate jimat minyak pickup kuat....

sy pakai standerd je.... Cool

_________________
carb panther/rxz masuk kat 125z Stp10carb panther/rxz masuk kat 125z Max_oi10
Back to top Go down
http://2lejangutara.darkbb.com
doc_toc79

doc_toc79

Posts : 21
Reputation : 0
Join date : 2010-08-26
Age : 29
Location : penang ~ alor star

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptySun Aug 29, 2010 10:29 am

yop wrote:


klau setting x cun mmg kompom ade kesan negatif,
klau cun org kate jimat minyak pickup kuat....

sy pakai standerd je.... Cool

owh..aku tgk pomen aku setting mto mmber dia mcm cun ja..kekeke..xpa2,thn dpn bley try psg carb z ar..kekeke Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
yop
Admin
yop

Posts : 1199
Reputation : 2
Join date : 2010-01-24

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptySun Aug 29, 2010 11:08 am

pakai je......janji set mau cun....

_________________
carb panther/rxz masuk kat 125z Stp10carb panther/rxz masuk kat 125z Max_oi10
Back to top Go down
http://2lejangutara.darkbb.com
doc_toc79

doc_toc79

Posts : 21
Reputation : 0
Join date : 2010-08-26
Age : 29
Location : penang ~ alor star

carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z EmptySun Aug 29, 2010 12:45 pm

ok,bro..tq2..kekeke.. Wink Wink
Back to top Go down
Sponsored content




carb panther/rxz masuk kat 125z Empty
PostSubject: Re: carb panther/rxz masuk kat 125z   carb panther/rxz masuk kat 125z Empty

Back to top Go down
 
carb panther/rxz masuk kat 125z
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» carb vacuum slide
» BnS 20 hp twin carb problems
» Carb adjustment
» Any reason for my carb to smoke from the choke side?
» 1975 ish' bolels h14 1/2 way restored carb problem

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
2 Lejang Utara Bikers  :: Sembang-sembang :: Modifikasi jentera-
Jump to: